svaren .

När skall du svara på frågestunden?
- NU!

Har du sommarjobb? tänker du sommar jobba?
- än så länge har jag inget sommarjobb , så troligen nej .

Hur många dagar i veckan tränar du? vad tränar du?
- för tillfället tränar jag inget , men skall snart börja gå till sportten igen .

Vad lyssnar du på för musik när du är glad/arg/ledsen ?
- lyssnar på olika musik :) men när jag är arg/ledsen så lyssnar jag oftast på tiësto - escape me . ♥

Vad gjorde du på vappen?
- i ekenäs och hos soffan . ♥


dricker du mycket & röker du?
- Nej och Nej .

Hur många läsare har du?
- typ 40 + `

Har du nån pojkvän?
- Nej .

Hur lång är du?
- 165 cm faktiskt :D

Vart tänker du söka efter högstadiet ?
- skall försöka till frissalinjen tror jag . (:

Vad vill du bli som stor?
- ingen aning ännu faktiskt .

Vilka bloggar läser du?
- Mimmis , amanda & jannis , kissie , desireé , paow , cessis och kanske nån annan ?

vem är dina bästavänner eller bra vänner ?
- Melina ! nån som står väldigt nära till mig . ♥ skulle aldrig kuna leva utan henne! babeloveu !

Vem brukar du vara med?
- alltså beror ju på ? om man e ute så e man ju me dom som e där, alltså olika människor .

Kan du ha en ny frågestund?
- här var den ju ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0